Az officesprint irodaszer webáruházban kiválasztott és megrendelt
terméket a Szolgáltató a Partnernek küldött rendelési visszaigazolásban
szereplő időpontban szállítja ki a Partner által a megrendelés során
jelzett szállítási címre. Mivel a Szolgáltató kereskedelmi
célú üzlethelyiséget, boltot nem üzemeltet, ezért a megrendelt áruk,
termékek személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség. A megrendelt
termékeket - az ország egész területére - saját szállítóeszközzel vagy
futárszolgálat segítségével juttatjuk el Partnerünkhöz.
1.2 A
Szolgáltató az officesprint irodaszer webáruházban kiválasztott és
megrendelt terméke(ke)t - amennyiben valamennyi megrendelt termék, a
kért mennyiségben raktáron van - a megrendelést követően 48-72 órán
belül házhoz szállítja az alábbiak szerint:
- Az
adott napon 15 óráig beérkezett megrendeléseket egy munkanapon belül
átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely
pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a
kézbesítés.
- Az
adott napon 15 óra után beérkezett megrendeléseket két munkanapon belül
átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely
pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a
kézbesítés.
Amennyiben bármely
megrendelt termék nincsen raktáron vagy a kért mennyiség nem áll
rendelkezésre, erről a Szolgáltató a legrövidebb időn belül értesíti a
Partnert. Ebben az esetben a Felek megállapodhatnak a megrendelés
részletekben történő teljesítésében, illetve a megrendelt termékek közül
utolsóként beérkezett termék beérkezését követő együttes
kiszállításban. Ilyen esetben a szállítási határidő az utolsó termék
beérkezési időpontjának függvénye. A hétvégén vagy ünnepnapokon érkezett
megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon számít
beérkezettnek.
1.3 A
megrendelési adatlap "megjegyzés a rendeléshez" rovatában a Partner
kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban,
amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben
figyelembe venni. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a
Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában vállalni. A várható
szállítási napon kérjük, tegye lehetővé a futárnak, hogy a megrendelt
termékeket átadhassa. A kiszállítások munkanapokon 8-17 óra között
történnek.
1.4 A Partner
termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a szállító
jelenlétében a csomagot tételesen ellenőrizni. Bármilyen probléma esetén
értesítse a Szolgáltató ügyfélszolgálatát. Az átvételt követően
sérülésre, hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll
módjában elfogadni.
1.5 A
Szolgáltató a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért
mindent megtesz. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudja
teljesíteni, haladéktalanul tájékoztatja a Partnert, valamint a már
megfizetett összeget visszatéríti. Az esetleges szállítási késedelem
vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési
kötelezettség nem terheli. A kiszállítás során keletkező károkért a
kiszállítást végző futárszolgálat tartozik felelősséggel.
1.6 A kiszállítás díjai országosan Gls futárszolgálattal
- A nettó 50.000 Ft (bruttó 63.500 Ft) feletti megrendelések kiszállítása ingyenes
- A
nettó 0- Ft - 50.000 Ft (bruttó 0-Ft - 63.500 Ft) közötti
megrendelések kiszállítása postai utánvéttel 1.960,62 Ft + 27% ÁFA (bruttó 2.490 Ft),
banki utalással : 1.566,92 Ft+Áfa (bruttó 1.990 Ft)
Magyar Posta Zrt. a következő árakat kívánja alkalmazni:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
A fenti díjak nem
vonatkoznak a 30 kilogrammnál nehezebb, valamint a 2 méternél nagyobb
termékek, termékcsoportok illetve papír tömegáru (másolópapír,
leporello, stb.) kiszállítására. Ezek szállítási díját a megrendelést
követően a Szolgáltató egyezteti a Partnerrel.
1.7 Ha egy
Partnertől ugyanazon a napon több megrendelés is érkezik, ezek a
házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre, és
csak a nettó 50 ezer forint értéket meghaladó megrendelések
házhozszállítása ingyenes. Ennek gyakorlati oka van: egy-egy megrendelés
beérkezése után a Szolgáltató becsomagolja a szállítmányt és újabb
csomagot a futárszolgálat is külön szállítmányként kezeli és számlázza
azt a Szolgáltató felé.
1.8 A már
leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában
újabb tételeket hozzátenni illetve a különböző megrendelések összevonása
alapesetben nem lehetséges. A Partner egyedi kérésére azonban a
Szolgáltató ügyfélszolgálata megvizsgálja az adott megrendelés
kiegészítésének valamint különböző megrendelések összevonásának
lehetőségét.