Mi a teendő esetleges reklamáció vagy visszáru esetén?
Reklamációs ügyintézés
Mennyiségi eltérés vagy minőségi reklamáció esetén Ön a Reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunkon az eltérést, illetve a sérülést. Cégünk telephelyén személyesen átvett áruk esetén távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, az átadás alkalmával, mielőtt telephelyünket elhagyják, alaposan ellenőrizzék a rendelt áruk mennyiségét és minőségét.
A beérkezett reklamáció kapcsán a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk annak elbírálásáról. Pozitív elbírálás esetén (tehát a mi hibánkból adódó eltérés esetén), azonnal rendezzük az ügyfelünkkel egyeztetett módon.
Garanciális ügyintézés
A használat során meghibásodott termékeket szintén a Reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (RMA).
Garanciális időszakon belül azokat a termékeket, amelyekhez CORWELL garanciajegy tartozik, illetve a CORWELL Kft. a magyarországi disztribútor, saját költségünkre visszahozatjuk.
Minden más esetben a viszonteladó Partnerünk feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a OFFICESPRINT KFT-hez hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:
- a termék nem rendeltetésszerű használata , a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
- szakszerűtlen karbantartás,
- bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.
A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége Vásárló Partnerünket terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.
Visszáru
Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
Visszáru igényt a Officesprint Kft. által alkalmazott Visszáruzási adatlap kitöltésével lehet bejelenteni az ügyfélszolgálaton (személyesen, faxon, e-mailen)
A visszáru igény nem automatikusan kerül elbírálásra, a Officesprint Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.
A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számít fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:
-
Postai küldeményként feladja az ügyfélszolgálatunk által leigazolt Visszáruzási adatlap kíséretében.
Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel es esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
- Budapesti Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a Officesprint visszahozza a termékeket. A visszáru átvételhez szállítólevél és Visszáruzási adatlap szükséges.
- Személyesen is elhozhatja telephelyünkre a visszárut az elbírálást követően. Ebben az esetben először az ügyfélszolgálaton kell egyeztetnie a Visszáruzási adatlapot, ezt követően a visszáru átadására a raktár áruátvételi területén kerül sor. A raktáros és Ön (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírásával igazolja a Visszáruzási adatlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.
A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.
A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:
- megszűnt termék,
- a termék csomagolása időközben megváltozott,
- a termék csomagolása sérült,
- az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
- szigorú számadású nyomtatvány,
- áruvételt követően 90 nap elteltével,
- nem a Officesprint Kft. által forgalmazott termék,
- élelmiszer, vegyi áru,
- ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
- kiárusításban vásárolt termék,
- a termék csomagolásán kézi felirat van.
A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.