Reklamáció

Mi a teendő esetleges reklamáció vagy visszáru esetén?

Reklamációs ügyintézés

Mennyiségi eltérés vagy minőségi reklamáció esetén Ön a Reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunkon az eltérést, illetve a sérülést. Cégünk telephelyén személyesen átvett áruk esetén távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, az átadás alkalmával, mielőtt telephelyünket elhagyják, alaposan ellenőrizzék a rendelt áruk mennyiségét és minőségét.

A beérkezett reklamáció kapcsán a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk annak elbírálásáról. Pozitív elbírálás esetén (tehát a mi hibánkból adódó eltérés esetén), azonnal rendezzük az ügyfelünkkel egyeztetett módon.

Garanciális ügyintézés

A használat során meghibásodott termékeket szintén a Reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (RMA).

Garanciális időszakon belül azokat a termékeket, amelyekhez CORWELL garanciajegy tartozik, illetve a CORWELL Kft. a magyarországi disztribútor, saját költségünkre visszahozatjuk.

Minden más esetben a viszonteladó Partnerünk feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a OFFICESPRINT KFT-hez hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.

Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:

  • a termék nem rendeltetésszerű használata , a termékspecifikációtól  eltérő üzemeltetés, 
  • szakszerűtlen karbantartás,
  • bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.

A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége Vásárló  Partnerünket terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.

Visszáru

Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.

Visszáru igényt a Officesprint Kft. által alkalmazott Visszáruzási adatlap kitöltésével lehet bejelenteni az ügyfélszolgálaton (személyesen, faxon, e-mailen) 

A visszáru igény nem automatikusan kerül elbírálásra, a Officesprint Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.

A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számít fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.

Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Postai küldeményként feladja az ügyfélszolgálatunk által leigazolt Visszáruzási adatlap kíséretében.

    Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel es esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.

  • Budapesti Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a Officesprint  visszahozza a termékeket. A visszáru átvételhez szállítólevél és Visszáruzási adatlap szükséges.
  • Személyesen is elhozhatja telephelyünkre a visszárut az elbírálást követően. Ebben az esetben először az ügyfélszolgálaton kell egyeztetnie a Visszáruzási adatlapot, ezt követően a visszáru átadására a raktár áruátvételi területén kerül sor. A raktáros és Ön (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírásával igazolja a Visszáruzási adatlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.

A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.

Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.

A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:

  • megszűnt termék,
  • a termék csomagolása időközben megváltozott,
  • a termék csomagolása sérült,
  • az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
  • szigorú számadású nyomtatvány,
  • áruvételt követően 90 nap elteltével,
  • nem a Officesprint Kft. által forgalmazott termék,
  • élelmiszer, vegyi áru,
  • ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
  • kiárusításban vásárolt termék,
  • a termék csomagolásán kézi felirat van.

A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.