Szállítási módok

   Az officesprint irodaszer webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki a Partner által a megrendelés során jelzett szállítási címre.            Mivel a Szolgáltató kereskedelmi célú üzlethelyiséget, boltot nem üzemeltet, ezért a megrendelt áruk, termékek személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség. A megrendelt termékeket - az ország egész területére - saját szállítóeszközzel vagy futárszolgálat segítségével juttatjuk el Partnerünkhöz. 


1.2       A Szolgáltató az officesprint irodaszer webáruházban kiválasztott és megrendelt terméke(ke)t - amennyiben valamennyi megrendelt termék, a kért mennyiségben raktáron van - a megrendelést követően 48-72 órán belül házhoz szállítja az alábbiak  szerint: 

-     Az adott napon 15 óráig beérkezett megrendeléseket egy munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés. 

-     Az adott napon 15 óra után beérkezett megrendeléseket két munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés. 

Amennyiben bármely megrendelt termék nincsen raktáron vagy a kért mennyiség nem áll rendelkezésre, erről a Szolgáltató a legrövidebb időn belül értesíti a Partnert. Ebben az esetben a Felek megállapodhatnak a megrendelés részletekben történő teljesítésében, illetve a megrendelt termékek közül utolsóként beérkezett termék beérkezését követő együttes kiszállításban. Ilyen esetben a szállítási határidő az utolsó termék beérkezési időpontjának függvénye. A hétvégén vagy ünnepnapokon érkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon számít beérkezettnek.

1.3       A megrendelési adatlap "megjegyzés a rendeléshez" rovatában a Partner kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában vállalni. A várható szállítási napon kérjük, tegye lehetővé a futárnak, hogy a megrendelt termékeket átadhassa. A kiszállítások munkanapokon 8-17 óra között történnek.

1.4       A Partner termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a szállító jelenlétében a csomagot tételesen ellenőrizni. Bármilyen probléma esetén értesítse a Szolgáltató ügyfélszolgálatát. Az átvételt követően sérülésre, hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

1.5       A Szolgáltató a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megtesz. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudja teljesíteni, haladéktalanul tájékoztatja a Partnert, valamint a már megfizetett összeget visszatéríti. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli. A kiszállítás során keletkező károkért a kiszállítást végző futárszolgálat tartozik felelősséggel.

1.6       A kiszállítás díjai országosan

-     A nettó 25.000 Ft (bruttó 31.250 Ft) feletti megrendelések kiszállítása ingyenes

-     A nettó 10.000 Ft - 25.000 Ft (bruttó 12.500 Ft - 31.250 Ft) közötti megrendelések kiszállítása 1.181,10 Ft + 27% ÁFA (bruttó 1.500 Ft)

-     A nettó 10.000 Ft (bruttó 12.500 Ft) alatti megrendelések kiszállítása 1.181,10 Ft + 27% ÁFA (bruttó 1.500 Ft)

A fenti díjak nem vonatkoznak a 30 kilogrammnál nehezebb, valamint a 2 méternél nagyobb termékek, termékcsoportok illetve papír tömegáru (másolópapír, leporello, stb.) kiszállítására. Ezek szállítási díját a megrendelést követően a Szolgáltató egyezteti a Partnerrel.

1.7       Ha egy Partnertől ugyanazon a napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre, és csak a nettó 25 ezer forint értéket meghaladó megrendelések házhozszállítása ingyenes. Ennek gyakorlati oka van: egy-egy megrendelés beérkezése után a Szolgáltató becsomagolja a szállítmányt és újabb csomagot a futárszolgálat is külön szállítmányként kezeli és számlázza azt a Szolgáltató felé.

1.8       A már leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni illetve a különböző megrendelések összevonása alapesetben nem lehetséges. A Partner egyedi kérésére azonban a Szolgáltató ügyfélszolgálata megvizsgálja az adott megrendelés kiegészítésének valamint különböző megrendelések összevonásának lehetőségét.